Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

ΙΟΣ H1N1-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ


Τι μπορώ να κάνω για να προστατεύσω τον εαυτό μου από τη νέα μορφή γρίπης;
􀂾 Πλένω τα χέρια μου με νερό και σαπούνι πολλές φορές την ημέρα και κυρίως μετά από βήξιμο ή φτάρνισμα.
􀂾 Καλύπτω τη μύτη και το στόμα μου με χαρτομάντηλο όταν βήχω ή φταρνίζομαι και στη συνέχεια το πετώ στο καλάθι των απορριμμάτων.
􀂾 Αποφεύγω να αγγίζω με τα χέρια μου τα μάτια, τη μύτη και το στόμα μου.
􀂾 Ανοίγω τα παράθυρα τακτικά στο σπίτι και στο σχολείο για να μπει καθαρός αέρας.

Μαθαίνω για την νέα μορφή γρίπης Α (H1N1): ΚΛΙΚ(ΤΥΠΩΣΕ ΤΟ)

Μπορώ και εγώ να βοηθήσω για να σταματήσουμε την γρίπη - Τα συμπτώματα: ΚΛΙΚ(ΤΥΠΩΣΕ ΤΟ)

Ο ιός γρίπης A (H1N1) και πώς να προστατευθείτε: ΚΛΙΚ (ΤΥΠΩΣΕ ΤΟ)