Για να πετύχει μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση...

Για να πετύχει μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση απαιτείται η οικονομική στήριξη του Δασκάλου.Ο Δάσκαλος που περιγράφει η υπουργός θα πρέπει να έχει μηνιαίες αποδοχές 3.000 ευρώ.Συνάμα, απαιτείται η υλικοτεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων,των εκπαιδευτικών και των μαθητών.





Ο "χρυσός αιώνας" της τέχνης 1 -Δείγμα από την Ανοιχτή Τάξη

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ(PDF ME ΠΟΛΥΜΕΣΑ)
Αποθήκευση και άνοιγμα


Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ - ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ - ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ

Αϊνστάιν:
"Xωρίς τη μέλισσα η ανθρωπότητα έχει μόνο τέσσερα χρόνια ζωής"

μελισσοκομία η : η συστηματική απασχόληση με τη διατροφή και την εκμετάλλευση μελισσών· μελισσοτροφία


ΠΩΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ Ο ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ

  • Έλεγχος των πλαισίων(κερήθρες) για γόνο, γύρη και μέλι.
  • Απολέπιση 
  • Πώς οι μέλισσες χρησιμοποίησαν την πρόπολη για περιορισμό της εισόδου
  • Συμπτώματα ύπαρξης βαρρόα (DWV-παράσιτο)

γόνος :τα πρώτα τρία στάδια ανάπτυξης της μέλισσας μέσα στα κελιά της κερήθρας 
Αυγό - Κάμπια(Προνύμφη) - Χρυσαλλίδα(νύμφη) - Ενήλικας.

παράσιτο το   : ζωικός ή φυτικός οργανισμός που τρέφεται και αναπτύσσεται σε βάρος άλλου

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

H μέλισσα, ένα ασπόνδυλο ζώο - ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ -ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ - ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΑΞΗ

Μελετήστε την εικόνα,πριν προχωρήσετε στο διαδραστικό
΄
Διαδραστικό
Με κλικ σε κάθε κόκκινο αριθμό έχετε τρισδιάστατα τα μέρη του σώματος της μέλισσας

ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ,ΣΚΕΨΗ,ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟ...

ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΚΑΙ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΖΩΑ - MULTIMEDIA ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ - ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΑΞΗ (1ο)
Ένας "Ανώνυμος" φίλος, σχολίασε:
"Δε νομίζω ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση ενός θέματος, προσφέρει κάτι παραπάνω από την παραδοσιακή, εκτός από τον εμπλουτισμό του μαθήματος με εικόνες και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος τών παιδιών. Γιατί δηλαδή να μην γίνονται οι εργασίες που προτείνετε στο τετράδιο και πρέπει να γίνονται στον υπολογιστή;
Σίγουρα είναι μια πολύ απαιτητική εργασία για το δάσκαλο και οφείλω να το αναγνωρίσω αυτό αλλά νομίζω πως με λιγότερη αλλά ποιοτικότερη δουλειά μπορούμε να έχουμε πολλαπλάσια οφέλη."

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολλά μπορώ να γράψω...
Όμως θα χρησιμοποιήσω τα δικά του λόγια:
"...εκτός από τον εμπλουτισμό του μαθήματος με εικόνες και την προσέλκυση τού ενδιαφέροντος των παιδιών..."
Αγαπητέ,τώρα σ' αφήνω να σκεφτείς,ώστε να παράγεις τις  υπόλοιπες απαντήσεις...
Σημείωση:Η διδασκαλία μου είναι 24ωρη, αλληλεπιδραστική και υλοποιείται μέσα από ψηφιακή τάξη.

ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΚΑΙ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΖΩΑ - MULTIMEDIA ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ - ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΑΞΗ (1ο)


Χταπόδι: Πόδια έχει ... σίγουρα, και είναι οχτώ. 
Σπονδυλική στήλη έχει; 
Ερευνούμε - Παρατηρούμε - Καταγράφουμε
Τα ζώα μπορούμε να τα ταξινομήσουμε σε δύο ομάδες, στα σπονδυλωτά και στα ασπόνδυλα.
Αναζητούμε στο λεξικό τι σημαίνουν οι λέξεις αυτές:

Ασκούμαστε:
ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΚΑΙ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΖΩΑ

Η σελίδα του βιβλίου

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Οδυσσέας Ελύτης - Επαφή

Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας (1979)
Η απονομή

Απόσπασμα της ομιλίας του κατά την απονομή του βραβείου Νόμπελ 1979