Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...
Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010
Τέλεια και ατελής διαίρεση-Αφόρμηση(δείγμα προσέγγισης)
Ένας αριθμός μπορεί να διαιρέσει ακριβώς μόνο τα πολλαπλάσιά του.
Τα πολλαπλάσια ενός αριθμού (π.χ.του 5) είναι τα γινόμενα που προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό του με οποιονδήποτε ακέραιο αριθμό (π.χ. 4 χ 5 = 20, 8x5 = 40, 10x5 = 50...).
Ασκούμαι στα πολλαπλάσια
Υπολογίζουμε:
(Χρησιμοποιούμε διαφορετικά χρώματα για τα πολλαπλάσια και τις πιθανές λύσεις)
Λύνουμε:
Ετικέτες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ'
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου