ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΚΑΙ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΖΩΑ - MULTIMEDIA ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ - ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΑΞΗ (1ο)
Ένας "Ανώνυμος" φίλος, σχολίασε:
"Δε νομίζω ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση ενός θέματος, προσφέρει κάτι παραπάνω από την παραδοσιακή, εκτός από τον εμπλουτισμό του μαθήματος με εικόνες και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος τών παιδιών. Γιατί δηλαδή να μην γίνονται οι εργασίες που προτείνετε στο τετράδιο και πρέπει να γίνονται στον υπολογιστή;
Σίγουρα είναι μια πολύ απαιτητική εργασία για το δάσκαλο και οφείλω να το αναγνωρίσω αυτό αλλά νομίζω πως με λιγότερη αλλά ποιοτικότερη δουλειά μπορούμε να έχουμε πολλαπλάσια οφέλη."
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολλά μπορώ να γράψω...
Όμως θα χρησιμοποιήσω τα δικά του λόγια:
"...εκτός από τον εμπλουτισμό του μαθήματος με εικόνες και την προσέλκυση τού ενδιαφέροντος των παιδιών..."
Αγαπητέ,τώρα σ' αφήνω να σκεφτείς,ώστε να παράγεις τις υπόλοιπες απαντήσεις...
Σημείωση:Η διδασκαλία μου είναι 24ωρη, αλληλεπιδραστική και υλοποιείται μέσα από ψηφιακή τάξη.
Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...
Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011
ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ,ΣΚΕΨΗ,ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου