Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΥΠΡΟΣ


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

  1. Ποια ήταν η ιστορική παρουσία της Κύπρου στα αρχαία και τα βυζαντινά χρόνια; Πώς την αξιοποίησε ο Μέγας Κωνσταντίνος;
  2. Ποιες ήταν οι ασχολίες των κατοίκων,ποια ήταν τα σημαντικότερα προϊόντα και ποια σημαντική πηγή πλούτου γνωρίζεις;
  3. Τι γνωρίζεις για τη διαρκή απειλή των Αράβων;
  4. Γιατί οι Κύπριοι ζήτησαν την ανακήρυξη του νησιού σε "ουδέτερο και αυτοδιοικούμενο"; Πώς επικυρώθηκε; Ποιος ήταν ο τρόπος αυτοδιοίκησης; Μέχρι πότε κράτησε;
  5. Η περίοδος της λατινικής και τουρκικής κατάκτησης του νησιού.
  6. Ποιες ήταν οι θετικές πλευρές της ουδετερότητας του νησιού;
  7. Ποια προνόμια δόθηκαν στην Κύπρο;
TO MAΘΗΜΑ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ:ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια: