Δύο μήνες μετά τη δημοσίευση της δουλειάς μου οι "τύποι" του σχολικού δίκτυου δημιούργησαν τα "ιστολόγια του πανελλήνιου σχολικού δίκτυου"!
- Στο πρώτο και μοναδικό,τότε, ιστολόγιο-εργαλείο διδασκαλίας, δεν υπήρξε αναφορά!
Θα έπρεπε να υπήρχε μόνιμος σύνδεσμος...
- Και οι άλλοι και οι τωρινοί εντόπισαν το δάσκαλο της δράσης! Δεν τον αξιοποίησαν-αξιοποιούν!Γιατί;
- Είναι μη κομματικά ελεγχόμενος
- Απαιτεί για το Δάσκαλο
- Εκφράζει αβίαστα τη γνώμη του για τη "σαπίλα"
- Έχει υλοποιήσει και από εμπειρία γνωρίζει το δρόμο, πέρα από τη λογική του μονόδρομου απορρόφησης των κοινοτικών κονδυλίων(πάντα προκρίνουν την επιλογή που θα διευκολύνει την κατασπατάλησή τους )
- Δεν εκπέμπει μιζέρια,άρα είναι επικίνδυνος
- Απαξιώνει την εκπαιδευτική πολιτική
- Κρίνει τους "φορείς" της εκπαίδευσης
- Παίρνει πρωτοβουλίες και προτάσσει το "Εγώ" του Δάσκαλου
- Γιατί τελικά υλοποιεί το ζητούμενο:Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για το Μαθητή Του...