Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Μια Υλοποιούμενη πρόταση Χωρίς Τέλος και με Όραμα. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για το Μαθητή Του...

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010

ΕΥΘΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (1)

ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ

H Σχοινούσα βρίσκεται στο κέντρο των Μικρών Ανατολικών Κυκλάδων, διατηρώντας ανέπαφο το παραδοσιακό χρώμα της. Επισκεπτόμαστε τη Χώρα, η οποία είναι αθέατη από το λιμάνι, δημιουργώντας από την πρώτη στιγμή την αίσθηση της περιπέτειας. Ακούμε  ηλικιωμένους κατοίκους του οικισμού, οι οποίοι καταθέτουν στην κάμερα εμπειρίες από τη ζωή τους στο νησί, αλλά και με νέους ανθρώπους που αποφάσισαν να μείνουν στη Σχοινούσα και να ασχοληθούν με τον τουρισμό.
Μετά την προβολή των βίντεο οι μαθητές αναλαμβάνουν ρόλο δημοσιογράφου διατυπώνοντας το θέμα μιας έρευνας που θα έκαναν για ένα νησί.Τι θα τους ενδιέφερε να μάθουν,τι ερωτήσεις θα έκαναν,πώς θα παρουσίαζαν την έρευνα στο χαρτί, κλπ.
Συνέντευξη με τον κύριο Μανόλη(από το βιβλίο)

Οι μυλωνάδες
Συνέντευξη με τον Αντώνη(από το βιβλίο)


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αν θέλετε να πάρετε πληροφορίες για ένα γεγονός ή πρόσωπο,αρκεί να κάνετε τις κατάλληλες ερωτήσεις.
Αν θέλετε να μάθετε πώς ήταν η πόλη σας ή το χωριό σας παλιά, θα ρωτήσετε κάποιον μεγαλύτερο. Αν σας ενδιαφέρει το σήμερα, θα μιλήσετε με κάποιον νεότερο(άσκηση 7).


Άσκηση:Με τη βοήθεια του βίντεο γράψε ένα κείμενο σε ευθύ και ένα σε πλάγιο λόγο:

Ασκήσεις 4,5(pdf)









Ασκήσεις 4,5(word)

Δεν υπάρχουν σχόλια: