Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ


Προκειμένου να δώσουμε οδηγίες ή να κατευθύνουμε κάποιον μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορες εγκλίσεις. Από τη χρήση αυτών των εγκλίσεων προκύπτουν διαφορές στο ύφος κι όχι στο νόημα.






  • Οριστική, όταν το ύφος μας θέλουμε να είναι ουδέτερο και πιο έμμεσο.






Παίρνεις την αγκινάρα , κόβεις το κοτσάνι της αφήνοντας περίπου 5 εκ. Με το μαχαίρι, αρχίζεις να κόβεις τα εξωτερικά σκληρά φύλλα της αγκινάρας.






  • Υποτακτική,όταν το ύφος μας θέλουμε να είναι πιο ευγενικό.






Να πάρεις την αγκινάρα, να κόψεις το κοτσάνι της αφήνοντας περίπου 5 εκ. Με το μαχαίρι ν' αρχίσεις να κόβεις τα εξωτερικά φύλλα της αγκινάρας.






  • Προστακτική, όταν το ύφος μας θέλουμε να είναι πιο άμεσο κι επιτακτικό.






Πάρε την αγκινάρα, κόψε το κοτσάνι της αφήνοντας περίπου 5 εκ. Με το μαχαίρι, άρχισε να κόβεις τα εξωτερικά φύλλα της αγκινάρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: