Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Μια Υλοποιούμενη πρόταση Χωρίς Τέλος και με Όραμα. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για το Μαθητή Του...

Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009

ΓΛΩΣΣΑ-ΤΕΣΤ-EMAIL


 1. Να βρείτε τα ρήματα και τα υποκείμενα:

O Θάνος κέρδισε τις εντυπώσεις στη χρήση του υπολογιστή. Όλοι καθηλώθηκαν από την ταχύτητα πληκτρολόγησης. Οι συμμαθητές του χειροκροτούσαν ασταμάτητα. 

2.Εντόπισε τα μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα:

 H Ελένη μπαίνει στο σπίτι. Παίρνει το φορητό υπολογιστή και ξεκινάει .
Πληκτρολογεί το "Δάσκαλο Κ."  και αρχίζει το διάβασμα. 
Το διαδίκτυο τη βοηθά πολύ. Με το "Δάσκαλο Κ. " διαβάζει και μαθαίνει με  μεγάλη ευκολία.

3.Βρες τα συνδετικά ρήματα και το  κατηγορούμενο:

Mε τη χρήση του υπολογιστή το μάθημα γίνεται ευχάριστο. 
Ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων είναι ηλεκρονικά αναλφάβητο.
Η χρήση των νέων τεχνολογιών στα σχολεία θεωρείται απαραίτητη.

4.Βρες τα αντικείμενα και τα κατηγορούμενα:

Ο εκτυπωτής είναι μια περιφερειακή συσκευή.
Με τα πολυμηχανήματα εκτυπώνουμε φωτογραφίες, φωτοτυπούμε έγγραφα και σκανάρουμε εικόνες και κείμενα.
Το πληκτρολόγιο είναι μία απλή ηλεκτρονική συσκευή η οποία  επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ χρήστη και υπολογιστή.

5. Γράψε τα παραγόμενα θηλυκά σε -εια:

ερμηνεύω=
ζηλεύω=
συμπαθώ=
ο συγγενής=
ο ευθύς=
ο παχύς=

6. Βάλε κόμμα εκεί που πρέπει:

Νομίζω ότι θα πάρουμε ψηφιακή φωτογραφική μηχανή.
Mη δίνεις σε κανέναν το επίθετό σου τη διεύθυνσή σου ή τον αριθμό του τηλεφώνου σου όταν είσαι στο διαδίκτυο.
Πρόσεξε μη ρίξεις το βιντεοπροβολέα.
Ο δάσκαλος χρησιμοποιεί φορητό υπολογιστή για να κάνει καλύτερα το μάθημα.
Όταν μπαίνω στην "ευέλικτη τάξη" συνομιλώ με μαθητές απ' όλη την Ελλάδα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: