Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ:MAΘΗΜΑ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ

Η εκτίμηση της θερμοκρασίας  ανταποκρίνεται στην αντίληψη και στις εκτιμήσεις ενός ατόμου.Όμως η εκτίμηση της θερμοκρασίας με τις αισθήσεις δεν είναι πάντα ακριβής. Άλλοι άνθρωποι μπορεί να αντιλαμβάνονται και να εκτιμούν το θερμό το ψυχρό ή το χλιαρό διαφορετικά.




Ήταν αναγκαίο να μετρηθεί πόσο ψυχρό ή χλιαρό ή ζεστό είναι ένα σώμα. Θα έπρεπε να βρεθεί μια κλίμακα μέτρησης.



Η θερμοκρασία μπορεί να μετρηθεί με ένα θερμόμετρο. Το θερμόμετρο αποτελείται από ένα σώμα,νερό ή οινόπνευμα,  που έχουν ιδιότητες  ευμετάβλητες από τη θερμοκρασία και μια κλίμακα για να μετράμε την θερμοκρασία.
Ο Κέλσιος έγινε διάσημος όταν πρότεινε, το 1742, στη Βασιλική Σουηδική Ακαδημία Επιστημών μία νέα κλίμακα μέτρησης θερμοκρασίας σε ένα θερμόμετρο ψευδαργύρου. Το θερμόμετρό του που διαιρούνταν σε 100 βαθμούς, είχε το 0 ως σημείο βρασμού του νερού και το 100 ως το σημείο πήξης του. Η κλίμακα αντιστράφηκε από τον Κάρολο Λίνεους το 1745 και παραμένει έτσι έως σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: