- Aπαντάμε με μία φράση σύντομη και περιεκτική για κάθε φάση της περιγραφής.
- Πρόθεσή μας είναι να δημιουργήσουμε ένα μικρότερο συνεχές κείμενο, γι' αυτό συνδέουμε τις φράσεις με συνδέσμους και άλλες χρήσιμες λέξεις
Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...
Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΔΡΕΠΑΝΙ)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις παραπάνω οδηγίες προχωρούμε στην περίληψη:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΘΕΡΙΣΜΟΣ & ΑΛΩΝΙΣΜΑ (ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ) -ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΑΪ-ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ( ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ)
Ετικέτες
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ'