Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ








• Σύγκρινε τους δύο λόγους.
• Πώς προκύπτει ο δεύτερος λόγος από τον πρώτο;
• Πολλαπλασίασε τους αριθμούς που βρίσκονται στο ίδιο χρώμα.
• Σύγκρινε τα δύο γινόμενα που βρήκες. Τι παρατηρείς;


Εδώ μπορείς να επεξεργαστείς τη δραστηριότητα:KΛΙΚ


Απαντήσεις-Συμπεράσματα:ΚΛΙΚ


Δες κι εδώ:KΛΙΚ1ΚΛΙΚ2






Εφαρμογές και αυτοέλεγχος:ΚΛΙΚ