Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Η ΖΩΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ

Η Ιθάκη, αποτελεί στολίδι για το Ιόνιο Πέλαγος και αρκετοί είναι αυτοί που την επιλέγουν το καλοκαίρι για τις διακοπές τους, αναζητώντας βέβαια στιγμές ηρεμίας και ξεκούρασης. Έτσι, η εικόνα του νησιού το καλοκαίρι είναι εντελώς διαφορετική από το χειμώνα και οι ντόπιοι το γνωρίζουν αυτό καλά.

«Είμαι μόνιμος κάτοικος της Ιθάκης και δεν μου λείπει κάτι από τη ζωή εδώ. Έχει ηρεμία και μου αρέσει αυτό. Έχω συνηθίσει και είμαι
ικανοποιημένος»
«Περνάω ωραία στο νησί αλλά δυστυχώς λείπουν
πολλά πράγματα για τους νέους. Δεν υπάρχει νυχτερινή ζωή και αθλητικές εγκαταστάσεις για να περνάμε ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μας. Το καλοκαίρι βέβαια είναι καλύτερα εδώ»
«Ωραία είναι το καλοκαίρι στην Ιθάκη, αλλά δεν είναι το ίδιο και το χειμώνα. Δεν υπάρχει κόσμος στο νησί και οι νέοι φεύγουν γιατί δεν υπάρχουν δουλειές εδώ. Λείπει δηλαδή
το κίνητρο»
«Καλά περνάμε στο νησί αλλά δεν υπάρχει νέος κόσμος. Η ζωή είναι ήσυχη και αυτό τα λέει όλα. Το μόνο που θα ήθελα είναι να υπήρχε μια γέφυρα που
να μας συνδέει με την Κεφαλονιά γιατί το χειμώνα νιώθουμε ανασφάλεια κυρίως αν προκύψει θέμα υγείας»
«Είναι πολύ ήσυχη η ζωή εδώ. Οι νέοι δεν μένουν στο νησί και αυτό είναι άσχημο. Επίσης το χειμώνα δεν υπάρχουν καράβια και νιώθουμε ξεχασμένοι»

«Οι γονείς μου γεννήθηκαν στην Ιθάκη αλλά ζούμε στην Νέα Υόρκη. Έχουμε έρθει για διακοπές και μου αρέσει πολύ το νησί. Αν πάντως έμενα εδώ μόνιμα πιστεύω πως λείπουν πράγματα, όπως η ιατρική περίθαλψη»

«Δεν μου αρέσει η ζωή εδώ. Λείπουν πολλά πράγματα. Πάνω από όλα δεν βρίσκουμε δουλειά και αυτό είναι το χειρότερο».

«Το καλοκαίρι είναι όμορφα στην Ιθάκη. Το χειμώνα όμως είναι πολύ δύσκολα γιατί υπάρχει ερημιά. Οι νέοι δεν έχουν δραστηριότητες στον ελεύθερο χρόνο τους και νυχτερινή ζωή δεν υπάρχει. Είναι δύσκολα και παράλληλα δεν έχουμε και ακτοπλοϊκή σύνδεση το χειμώνα».

Στείλε email

  • Mε βάση όσα λένε οι κάτοικοι του νησιού ποια συμπεράσματα βγάζετε σχετικά με τη ζωή στο νησί. Να εντοπίσετε τα θετικά και τα αρνητικά σημεία.
  • Σε ποιο νησιωτικό σύμπλεγμα ανήκει η Ιθάκη; Να τη δείξεις στο χάρτη. Ποια είναι τα υπόλοιπα νησιά του συμπλέγματος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: