Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Μια Υλοποιούμενη πρόταση Χωρίς Τέλος και με Όραμα. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για το Μαθητή Του...

Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2008

ΚΛΑΣΜΑΤΑ


         1. Ποιο είναι το μισό της μονάδας;
         
The fraction 1 over 4.     ή    The fraction 1 over 2.

2: Ποιο είναι μεγαλύτερο; The fraction 1 over 4.ή The fraction 1 over 2.


3: Ποιο είναι μεγαλύτερο;The fraction 2 over 3. ή The fraction 3 over 7.


4:Ποιο είναι μικρότερο; The fraction 3 over 10.ή The fraction 2 over 5.;



5:Τοπόθετησε τα κλάσματα κατά σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο:
      
The fraction 1 over 8.The fraction 1 over 3. και The fraction 1 over 4.


6:Γράψε από το μεγαλύτερο στο μικρότερο: The fraction 1 over 6.The fraction 2 over 3.The fraction 1 over 4.


7:Ποιο είναι μεγαλύτερο από το  The fraction 1 over 2.;
1/4 , 2/5 , 4/5

8:
a third, two thirds, a quarter, three sevenths
Ποιο από τα χρωματισμένα κομμάτια είναι μικρότερο από το  The fraction 1 over 3.;


9:
two fifths
Είναι αυτό το κλάσμα μικρότερο,ισοδύναμο ή μεγαλύτερο από το  The fraction 1 over 6.;


10:
three eighths
Σύγκρινε το χρωματισμένο κλάσμα με το  The fraction 3 over 9. 
Είναι μεγαλύτερο, μικρότερο ή ίσο από το  
The fraction 3 over 9.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: