Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Ναι, υπάρχει Άγιος Βασίλης




Αγαπητέ Δάσκαλε Κ. 

Είμαι 10 ετών. Ορισμένοι από τους φίλους μου λένε πως δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης. Πείτε μου την αλήθεια. Υπάρχει Άγιος Βασίλης;


Φίλε μου, οι φίλοι σου κάνουν λάθος. Δυστυχώς όλα τα δημιουργεί η τάση του ανθρώπου να αντιμετωπίζει τα πράγματα με δυσπιστία και αμφιβολία .Δεν πιστεύουν αν δε δουν. Νομίζουν ότι τίποτα δεν μπορεί να υπάρχει πέρα από αυτό που καταλαβαίνει η απλή λογική.

Ναι, μικρέ μου φίλε, υπάρχει Άγιος Βασίλης. Αυτός  σίγουρα υπάρχει, όπως η αγάπη και η γενναιοδωρία και η αφοσίωση υπάρχουν, και να ξέρετε- παιδιά- ότι αν αφθονούν θα δώσουν  στη ζωή σας, στον υψηλότερο βαθμό, ομορφιά και  χαρά.Αλίμονο! Πόσο θλιβερός θα ήταν ο κόσμος αν δεν υπήρχε ο Άγιος Βασίλης!Θα ήταν θλιβερό, όπως, λες και δεν υπήρχαν η αγάπη και η παιδική αθωότητα. Δεν θα υπήρχε κανένα παιδιάστικο όνειρο που έχει τη δύναμη να ζωντανέψει αυτό που δε δέχεται η ψυχρή λογική. Εμείς οι μεγάλοι πρέπει να βλέπουμε κι άλλα πράγματα πέρα από τη λογική και την οπτική επαφή.Αλλιώς το αιώνιο φως με την παιδική ηλικία που γεμίζει τον κόσμο θα σβήσει.

Καλή Χρονιά σ' όλους ! 

Ας ελπίσουμε σ' έναν κόσμο ειρηνικό. 

Ας ευχηθούμε στην αναγέννηση της Παιδείας μας.

Ας βοηθήσουμε τα παιδιά μας να μας αλλάξουν...


Δεν υπάρχουν σχόλια: