Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008
ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗΣ
Mπροστά:
να,όταν,για να, ας,πριν,άμα, αν,μη(ν)
Στη συνέχεια παίρνουμε το θέμα του αορίστου:
ψήλωσ-
(έ)λυσ-
πάλεψ-
Τέλος, προσθέτουμε την κατάληξη:
να ψηλώσ-ω
να λύσ-ω
να παλέψ-ω
ΑΟΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗΣ
Πρώτα παίρνουμε το θέμα του αορίστου:
ψήλωσ-
(έ)λυσ-
πάλεψ-
Kαι στη συνέχεια προσθέτουμε την κατάληξη:
εσύ ψήλωσ-ε
εσείς ψηλώσ-τε
εσύ λύσ-ε
εσείς λύσ-τε
εσύ πάλεψ-ε
εσείς παλέψ-τε
Ετικέτες
ΓΛΩΣΣΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου