Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Μια Υλοποιούμενη πρόταση Χωρίς Τέλος και με Όραμα. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για το Μαθητή Του...

Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2008

Η ΖΩΗ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΔΙΝΑ-ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


Τα βουνά με τις χιονούρες και τ΄ ανεμόβροχα, οι λαγκαδιές και οι λόγγοι με το μουρμούρι τους, οι φιδογυριστές οι ποταμιές και οι γκριζομάτες λίμνες, τα «περιγιάλια τα κρυφά και άσπρα σαν περιστέρια», τα φαράγγια με τα κρεμάμενα νερά, τα δάση της καστανιάς, των πεύκων, των έλατων και της βελανιδιάς, οι κάμποι με τα λιόδεντρα, τα αμπέλια και τους σιτώνες, τα ξινοπερίβολα και τα λουλούδια με τις πλημμύρες του μοσκοβολισμού, τ΄ άγρια τα ζώα και τα πουλιά, η λαμπερή ανατολή και η ροδάτη δύση, η Πλάση η Καλλονή με τις χίλιες ομορφιές και τα μύρια μάγιαΒρυσούλες σκαλιστές στους βράχους, πετρόχτιστα γιοφύρια στις ρεματιές, πλίθινα ξωκλήσια στις ραχούλες, κάστρα και πύργοι στα βουνόλοφα με τα σημάδια των παλιών καιρών, μνημεία χρόνων ηρωικών, δημιουργήματα παλιότερων ανθρώπων Και οι σημερινοί άνθρωποι της γής, με τους θέρους και τα αλώνια τους, με τους τρύγους, τα σταφυλοπατήματα και τις μουστιές, τα λιομαζέματα, τα λιοτσακίσματα και τα λιοτριβίσματα, με τις πολλές ντοπιολαλιές και τα δημοτικά τραγούδια, με τα χρυσοϋφαντα των αργαλειών και τα φρέσκα καλούδια του χωριάτικου τραπεζιού, με τα χωρατά στα καφενεδάκια, με τον καφέ στη χόβολη και τις τσιπουριές, με τη γκαρδιακή φιλοξενία και τις συλλογές της λαϊκής παράδοσης και σοφίας ζωντανές....

Με τη βοήθεια των εικόνων και του κειμένου μίλησε για τον αγροτουρισμό;
Τι είναι;
Τι προσφέρει στον επισκέπτη;
Πώς ωφελείται ένας τόπος;






































Δεν υπάρχουν σχόλια: