Υλοποίηση της Ανοιχτής τάξης. Η Προσπάθεια του Δάσκαλου της Δράσης για Φως και Χρώμα στην Εκπαίδευση. Ο Δια Βίου και Ανυπέρβλητος Αγώνας του Δάσκαλου για τον Μαθητή Του...
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ
1.Πώς μπορούμε να συγκρίνουμε κλάσματα με ίδιο αριθμητή ;
Όσο μεγαλύτερος είναι ο παρονομαστής, τόσο μικρότερο είναι το κλάσμα.
Ετικέτες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου